En dan staat opeens de laatste wedstrijd op het programma. Niet alleen de laatste wedstrijd van deze avond en ook niet alleen die van de laatste ronde. Op eigen terrein moest nu echt afscheid worden genomen van onze captain en leider. Na jaren op niveau te hebben gespeeld heeft hij besloten om samen met Lennaert af te gaan bouwen in het 2e. En dat afscheid nemen, dat moest het liefst in stijl. Hij begon zelf nog even aan de kant, en zag daar al een aantal flitsende aanvallen en schoten. Ronald speelde alsof hij nooit was weggeweest, Tonio schakelde iedere tegenstander uit en Raymond zocht en vond gaten in de verdediging. Zelfs Rob wist een aantal assists op zijn naam te krijgen. Toen ook Jack een mislukte corner onschadelijk wist te maken en dit om kon zetten in een knappe voorassist, werd duidelijk dat dit een bijzondere avond was. En dat dan nog zonder een aantal geblesseerden en afwezigen, die na de zomer sterker terug zullen komen. Doelpunten van Lennaert (2 zelfs), Marcel (weer), Rob (uiteraard) en Onno (bekeken) zorgden voor een ruime overwinning. Het leek wel of iedereen het moment wilde rekken. Maar uiteindelijk was daar toch de publiekswissel. Onder luid applaus, gejuich, met tranen en kippenvel werd Koen uitgezwaaid. Dit was het moment van de avond. Dat werd natuurlijk nog wel uitgebreid nabesproken en zal ook tijdens de seizoenafsluiting binnenkort nog voorbij komen. Robin en Lucas: bedankt voor jullie uitstekende leiding!